Make your own free website on Tripod.com

Kat Kolej


    Muahaha... Ini gambar masa aku jadi reckruit Askar Wataniah kat Kolej Mara Kulim. Atas tu Faizul ngan ...... Kat bawah, aku ngan Zai Housney.


    Okay! Kita tengok gambar kat dorm lak. Line atas sekali tu dari kiri Sate(kengkonon gambar dia sama la ngan gambar kat poster tepi tu!), aku dan Midi. Line tengah, Mat Jin, Golo, Slam (tu tengah usha cicak la tu!), Jalil (drummer gak ni) dan beghi (bassist). Line bawah, Shahril The Joker Nizam (best la nama dia kan?), Pyan (lu takde janggut macam gua la!), Laa dan last sekali Did.


    Yang ini gambar bilik aku masa tahun dua matrikulasi di kolej mara kulim. Yang sebelah lagi tu Laa namanya, bukan room-mate aku tapi dorm-mate. Gambar ngan roo-mate takde le. Lawa beb bilik aku..... heheheeeeee! Ntah le.... aku je yg kate bilik aku lawa. Hampeh kome... tak cantik ke bilik aku!?